* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

 

دانلود اهنگ های سریال در ارزوی ازدواج (سریال با من ازدواج کن- Still Marry Me)

 

دانلود اهنگ زیبای Star-Beautiful Girl

-> Download (لینک از مدیا فایر)

 

دانلود اهنگی که هامینجی تو کنسرتاش میخونه(اهنگ دختری که سیم گیتارمو پاره کرد)-> (لینک از مدیا فایر)Download <-Kim Bum

 

 (دانلود از مدیا فایر)OST Still Marry Me  - Dagagado Doenayo->  download

Lovely->   (لینک از مدیا فایر)download

Sarangeul Yeolda-> (لینک از مدیا فایرdownload

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملی جووووووووووووووووووووووووووووووووون
ساعت13:02---30 ارديبهشت 1393


سلام دوست جونی من. خوبی خانومی؟؟ منم عشق کره ام. خیلی دوست دارم بیشتر باهم دوست بشیم. از وبم لطفا دیدن کن. اینم آدرس گالریمه:
http://spring1377.blogfa.com/
منتظرتم . Gomawo راستی لینکی که برای دانلود آهنگ گذاشتی باز نمیکنه


کرولاین
ساعت15:04---1 شهريور 1391
اگه یه نفرباشه تودنیا که من براش جونمو بدم اون کیم بوم جونمه نفسه منه عمرمنه بخاطراینکه روزی برم سئول(کره)2ساله که دارم زبان کره ای میخونم برام دعاکنیدبرم هنرپیشه هم بشم

Erfaneh
ساعت18:22---23 مرداد 1391
با شیرین جون موافقم دیگه کشش نمیدم واقعا از ته قلبم عاشقشم!

shirin
ساعت0:18---21 مرداد 1391
man vaghean asheghesham.az tahe ghalbam.merci babat axa

شیوا
ساعت20:10---17 اسفند 1390
واااااااااااااااای من چقد عاشق اینم خیلللللللللللللللی جیگره مریم جونمممممممممممممم مرسییییییییییییییییییییییی

farnaz
ساعت12:22---28 بهمن 1390
سلام مریم جون وبلاگت حرف نداره. عکسایی که گذاشتی خیلی ناز بودن. بازم از کیم بوم عکس بذار.من خیلی دوسش دارم.

mahsa
ساعت22:06---25 تير 1390
be manam sar bezan manam asheghe koreii ham


hadi
ساعت15:07---18 تير 1390
عکسات خیلی قشنگ وجالبند!پاسخ:ممنوووون

عکاس کوچولو
ساعت13:01---18 تير 1390
سلام خوبی وبلاگت خیلی قشنگه به منم سربزن نظر یادت نره با تشکر عکاس کوچولو

لبخند
ساعت0:16---18 تير 1390
سلام مریم جون..
چه عکسای نازی از کیم بوم گذاشتی!!
واااااااای خیلی با مزه اس!! .. خیلی هم مهربون می زنه!!! ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 17 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.